Friday 4 August 2017

pekin7words Menangis Di Tgh2 Ribuan Mat Moto Yg Berkumpul Tadi .. Dan terkilan Dgn Tindakan Segenlintir Pihak (13 Foto)



Kata - kata luahan hati Perkin7words yang dipetik di laman intagram beliau : -

@pekin7wordsMalam Ini .. Sejarah & kenangan yang Tak Dapat Saya lupakan .. Mereka dtg .. Mereka support .. Aku menangis terharu Di tgh2 ribuan mat moto yg berkumpul tadi .. Aku juga terkilan dan sebak .. Kenapa perlu masih Ada segenlintir pihak berkuasa yg sepatut Nya berkerjasama utk mendidik MEReka Supaya Lebih sopan dan berperikemanusian .. Tetapi menghalau mat moto seperti Takde perasaan ... Saya Faham anda ikut Arahan . Tetapi guna lah Cara yg Lebih berakal ..Budak moto ni Kalau berlembut MEReka Akan hormat encik2 .. Bila berkasar .. MEReka Akan hilang hormat dan sampai bila2 mat moto Nampak Teruk Kerana desakan kasar tuan.. Sedangkan MEReka dtg niat Hanya utk menyokong saya . Dan membantu industri filem Malaysia Supaya Lebih real . Dari keadaan Boleh Di KAwal . Jadi lah Di luar kawalan . Terima Kasih juga pihak berkuasa yg membantu dan berkerjasama dgn baik tadi . Saya Memohon Maaf kepada mat mat moto yg Di halau tadi . Di luar kuasa saya . Saya Hanya mampu menangis . Terima Kasih Atas sokongan utk filem Saya #MATMOTO2016 #kamimatmotobukanmatrempit berjuang ttp Saya Akan Terus berjuang Demi Bakat yg Allah anugerah Kan Ini . Saya Sayang rasa Ini .. Rasa Ini utk anda semua .














No comments:

Post a Comment