Sunday 8 November 2015

Simpan 21 Kel3ntit F4R4J Isteri Dalam Peti Sejuk Selama Sedekat Telah Mengemparkan Kejiranan Kawasan Itu




Suami Simpan 21 Kel3ntit Far4j Isteri Dalam Peti Sejuk|Seorang lelaki di tangkap polis  kerana didapati menyimpan sejumlah 21 ulas v4gina atau kel3ntit far4j milik isterinya itu mula didakwa di sebuah mahkamah pada Khamis.


Tertuduh berusia 63 tahun itu dicekup pihak polis pada September lalu selepas menerima laporan lelaki warga Denmark tersebut ‘menyimpan’ benda berkenaan dalam peti sejuk di sebuah rumahnya di Bloemfontein dekat sini.

Ketika dibicarakan, Frederiksen menyifatkan dakwaan dikenakan ke atas dirinya sebagai langsung tidak berasas malah menyalahkan isterinya, Ana Matseliso Molise, 28 tahun; kerana suka ‘bergaul’ dengan dukun tempatan.

“Isteri saya yang sering menggunakan barang-barang itu (kel3ntit far4j) untuk tujuan tertentu dan bukan pula saya,” kata beliau yang juga peniaga sebuah kedai senjata ketika ditemui media Denmark sebelum perbicaraan.

Sementara itu, wanita berkenaan mendakwa, suaminya pernah menyeret dirinya dan kemudian bertindak kejam dengan memotong sedikit lur4h vag1nanya ketika mangsa pada waktu tersebut berada dalam keadaan lumpuh.

Lelaki berkenaan didakwa memaksanya menelan d4dah sebelum sekelumit far4jnya dihiris, namun tuduhan itu dibantah keras Frederiksen dan menegaskan bahawa kesemua 21 ulas k3lentit tersebut dipotong isterinya sendiri.

Ia dijual wanita itu kepada sebuah kedai tubuh di Lesotho; negara kecil jiran Afrika Selatan, bahkan tertuduh yang mengaku tidak pernah mengkhatankan orang mendakwa sering meminta isterinya segera membuang benda itu.

Media tempatan melaporkan, pihak polis turut menemui banyak foto menunjukkan bukti pemotongan genital atau kem4luan wanita di rumah tertuduh, malah lelaki itu mengaku ia dirakam di Lesotho, bukan di Afrika Selatan.

No comments:

Post a Comment